2 in 1

2011-07-13 @ 18:59:14

 

 

Dagarna bara flyger förbi och nu är det enbart två veckor kvar innan jag och Cindy drar iväg. Helt galet är det. Ska väl köra en snabbare update annars börjar folk klaga, har redan fått lite klagomål här och vart. Återigen förstår jag inte riktigt varför jag ens har en blogg och varför folk ens läser den. Måste väl vara mitt behov att synas och visa min existens som Alfred sade.

 

Gårdagen spenderades med Johanna, skulle bli långpromenad men det elaka regnet satte stop för det. Istället fick vi gömma oss under träden tills vi lyckades ta oss hem till mig då det blev film. It’s a boy girl thing blev det, en riktigt underhållande film må jag säger. Har sett den ett antal gånger nu och tycker den är minst lika bra som första gången. Idag var man med mor och far och shoppade lite inför resan, kom hem två par shorts, ett par skor och två känningar rikare. Så nu har man nog det som behövs i klädväg. Dock är man ju tjej, så det kan aldrig bli för mycket. Tog en sväng förbi mormor och morfar och hälsade på innan man åkte till Cindy för att beställa taxfreen. Nu har man gansak så precis kommit hem, ska prova de nya kläderna, äta mat och sedan titta på fotbollen. Nu fick jag lust att se A beautiful mind …
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback