The sword of truth

2011-01-27 @ 15:23:39

Om jag ska försöka finna ord för att beskriva det 22 timmars långa helvetet jag fick uppleva igår skulle jag tvingas gå igenom alla ordböcker vi har hemma minst tre gånger. I nuläget är jag fortfarande oerhört svag, var helt slut efter en tripp upp och ner för trappen, blev t.o.m. helt yr av att försöka lösa en sokudo halvliggandes i soffan som jag ändå inte fick ut. Trots att jag inte har någon ork alls nu så är jag så lycklig och glad över att det hela är över. Kort sagt så var det en av de värsta sjukdomarna jag någonsin råkat ut för. Är dock lite sur över att man inte kunde medverka under dagens seminarium, så ska väl maila Helena imorron och fråga om kompletteringsuppgift. Hoppas på att man ska slippa det, men sådan tur kommer man väl inte ha.

Ligger nu i soffan med eMac i knät och tittar på Legen of the seeker. Måste erkänna att jag gillade öppningsscenen i dagens avsnitt. Även om man ligger skönt nedbäddad så tar saker och ting löjligt mycket energi. Så känner redan att man skulle behöva en liten upphämtningsstund av något slag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback