Taylor Kitsch is back!

2011-01-17 @ 22:00:00

Idag fick jag ett häfte av en främmande man. I det stod det att Jesus skapade den sanna religionen och att satan inte en trevlig prick. Funderar nu därför på att följa i rektor Stefans fotspår och konvertera till Jehovas vittne. Så imorron blir att ringa blodcentralen och säga upp sig som blodgivare, tydligen finns själen och livet i den röda vätskan och det man kan ju inte ha rännandes hur som helst.

 

Nu har man äntligen fattat beslutet att börja se på Friday night lights igen. Tydligen är serien inne på sin sista säsong nu och eftersom jag trodde fram till för något år sedan att den redan var slut så passar det alldeles utmärkt att avsluta det kapitlet nu.

Om jag ska vara ärlig så blev det inte mycket plugg. Det blev både de ena och det andra och slutligen lite handboll. Blev även lite vitlöksbröd, vilket måste vara bland det godaste som finns. Nu ska jag plocka lite mer och titta på lite mer FNL innan man kryper ner i sängen.

 

Vi närmare eftertanke så kan jag tyvärr inte konvertera till Jehovas vittne. Det betyder att man isf måste döpas och eftersom jag har en sådan extrem aquaphobia så går det inte för sig. Dessutom blev mamma inte så glad när jag delade med mig av mina planer. Attans bananer!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback