Stolt över mig själv

2011-01-04 @ 23:00:53

Jaha, då var första dagen av det nya året och dess nyårslöfte avklarat. Just nu sitter man och läser den tidning som man införskaffade sig när Rohie var så sen. Är helt slut i hela kroppen efter dagens pass, om jag inte har träningsvärk imorron vet jag inte hur jag ska bete mig. Imorron blir det bowling med några människor, det är iaf så planerna ser ut. Ska väl även gå igenom klädkatalogerna och göra lite andra småsaker. Borde egentligen börja plugga inför tentan, men har förträngt allt som handlar om skola. Så just nu är man bara … ledig.

 

Men nu är det snart dags för sängen, den praktiskt taget ropar efetr mig.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback