so I'll give a kiss and say goodbye

2011-01-30 @ 22:41:52

Av någon anledning så känner jag inget behov att dokumentera mina dagar längre. Det kan bero på att man helt enkelt kommit ur den fasen, att man håller på att växa upp eller att Jonna och Cindy mer eller mindre nu accepterat att denna blogg inte är vad den en gång varit. Sitter just nu med nymålade naglar och tänkte skriva några få ord innan man inleder den mentala uppladdningen inför sängen och den tidiga morgonen. 7:20 går taxin hemifrån, vilket är ett flertal timmar tidigare än vad man är van med vid det här laget. Ska bli spännande att se hur man mår imorron, efter en föreläsning, en ärendetur med mor och sedan gymmet.

 

Dagarna sedan min senaste uppdatering har flugit förbi och på något vis har jag lyckats fylla dem. Idag var det bio som stod på agendan, precis som förra veckan. Idag var det Burlseque som gällde. Ingen film som föll mig i smaken, tyckte den var sjukt lik Coyote ugly till handling och händelseförlopp med undantaget från att den sistnämnda filmen var bättre. Nu ska jag dock börja ladda inför mötet med John Blund.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback