sjukdom på G?

2011-01-19 @ 19:31:34

Kan erkänna att pluggandet inte alls gått bra. Blev inte ett utan har hunnit blivit tre avsnitt och ska snart påbörja det fjärde. Frågan är om det ens kommer bli något. Antingen håller jag på att bli sjuk eller så sitter är det den dåliga sömnen i måndags som spökar. Vad som iaf är säkert är att när jag ta en s.k. powernap så beror det på något som är riktigt fel. Nu ska jag njuta av 1½ avsnitt till och sedan glutta lite grann på sammanfattningen. USch, kommer snart behöva en ny serie, något som hållit på i en miljon säsonger.

 

Det var länge sedan jag drömde någon mardröm, men inatt drömde jag det. Mardrömmar i plural t.o.m.! Den var riktigt obehaglig så vet inte riktigt hur man kommer våga somna senare ikväll. Trots att hela kroppen skriker efter sömn, både sinnet och musklerna. Antar att gårdagens träning tog mer än vad jag trodde när man klev upp imorse. Men ska försöka gå igenom häftet några gånger till senare och memorera så mycket som möjligt så man kan ta det lite lugnare imorron.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback