plugg, gym och FNL

2011-01-18 @ 15:32:03

Tycker det är riktigt komiskt hur folk tror att jag ska bli medlem i Jehovas vittne. Har jag verkligen en stämpel i pannan där det står sektmedlem med stora bokstäver? Sitter just nu och läser om minnet, en riktigt intressant grej. Håller på att dö av uttråkning, tror jag håller på att bli skoltrött. Men inte ska något göras åt det, nej jag ska plugga vidare. Har redan bestämt att min taktik inför B-kursen ska ändras. Nu ska man bli ambitiösare och effektivare. Men nu ska jag ta mig en välförtjänt paus med lite Friday night lights. Sedan blir det ytterligare lite pluggning innan mat och gym. Känner för en hårdkörning idag faktisk.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback