Leukoplast, my saver!

2011-01-20 @ 17:07:36

Fördelen med att ha en pappa och en storebror är att man alltid kan sno deras kläder. Iaf pappas, kommer ihåg när han var tränare. Då hade han ett par mjukisbyxor som jag bara älskade, lånade dem nästan hela tiden så fort de var tvättade och sprang runt med dem hemma. Det hela slutade med att jag fick dem eftersom han ändå aldrig fick ha dem för sig själv. Just nu är jag inne på att sno hans fleecetröja som han ändå aldrig använder utan den hänger bara på galgen och dammar. Så fort det blir lite kallt springer jag upp efter den, visserligen ser man helt missbildad ut i den men den är mysig så in i pipan. När det kommer Dannes grejer handlar det mest om att låna saker och ting, vilket är allt ifrån sportväskor, spel till datorer och DVD skivor.  Kort sagt så är det väldigt bra att ha dem två ibland.

 

Sitter just nu och längtar tillbaka till den extrem goda varma chokladen som man blev bjuden på i måndags. Men nu är det slut på suktandets. Har nu en jädra massa filmer hemma, så är det någon som känner för en film och kan stå ut med min filmsmak så är det bara att höra av sig. Har i stort sett allt man kan få tag i barnfilmer, komedier, drama, action, äventyr och tragedier. Allt förutom skräck dvs. men det kom knappats som någon chock. Nu är jag trött och hungrig, så ska njuta av ett till FNL avsnitt och sedan blir det lite mer kognition.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback