kläder på ingång!

2011-01-28 @ 16:22:13

Det är konstigt att de flesta kvinnor kan bli så lyckliga av att köpa kläder. Man undrar hur det kommer sig. Själv är jag ingen outsider utan myser just nu som en galning över att vi äntligen beställt kläderna från ena katalogen. Vad som är ännu härligare är att allt fanns tillgängligt, med undantag från en tröja som mamma var tvungen att byta färg på och sedan glatt vänta ändå till den 25 april innan den trillar in. Men det var ingen större skada skedde eftersom hon ändå var lite osäker på färgvalet. Vad som gjorde mig ännu lyckligare är att kläderna ska komma inom 4-5 arbetsdagar. Vilket betyder att nästa vecka ska man ha dem här. Hur underbart som helst!

 

Orken har nu börjat smyga sig tillbaka, så idag har det inte varit något sängliggande. Vad som varit ännu underbarare var att inatt när man skulle sova kom aptiten tillbaka. Kände helt plötsligt ett enormt sug efter den lite udda kombinationen kycklingfilé och brunsås, sedan dök självfallet de älskade kotletterna upp i tankarna. Nu har jag precis stött på en ram som jag köpte för länge sedan. Ska leta upp något fint kort att placera i den och sedan ringa far och be honom köpa en värmekudde. Mamma lyckades nämligen dödade min i onsdag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback