JAG ÄR TRÖTT!

2011-01-24 @ 18:58:58

Idag har jag varit äckligt trött, och inte bara så pass som man känner att man skulle kunna sova en liten stund. Nej, jag har varit äckligt sjukt trött och längtat efter sängen hela dagen. Vilket är helt sjukt eftersom jag inte kan komma på en enda anledning till varför jag känner så, förutom att man i allra värsta fall blivit smittad av mamma som legat däckad någon dag. Nu vankas det mat så hoppas att det är där skon klämmer. Har vid närmare eftertanke inte ätit så bra idag. Eller så beror det helt enkelt på att b-kursen började idag och man är tillbaka i allvaret.

 

Har varit full rulle idag igen, skola, Farsta, hem och sedan med pappa till maxi och handla mat. Har dessutom tagit några små steg mot att bli en tvättäkta stalker, men var helt enkelt tvungen att ta till sådana medel. Ska nu skriva upp de datum som man är ledig på och sedan skicka till Johanna så hon kan hitta ett bra datum för Londonresan.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback