Jag är extremt uttråkad!

2011-01-27 @ 18:59:36

Jag är så lycklig inatt ska jag sova i min egen säng! Eller det har jag ju gjort de två senaste nätterna också om man ska vara petig, men inatt ska jag sova i min nya, breda och stora säng. Kändes asweird när jag klev in i mitt rum tidigare idag för att hämta datorn och jag insåg att jag inte varit där på över 24 timmar, trots att man varit hemma hela tiden. Något annat som också inte riktigt går ihop är hur lite jag ätit de senaste dagarna utan att dö av hunger. Egentligen så borde jag ha gått ner närmare 15 kg, men sådan tur har man väl inte. Nu blev jag lite halvnyfiken på hur många kg man har rasat, har dock en känsla av att besvikelsen kommer bli alldeles för stor så orkar inte göra den ansträngningen som krävs för att resa sig upp, skutta in i badrummet och ta reda på det.

 

Har bestämt mig för att söka jobb nu, eller rättare sagt så fort jag orkar skriva CV. Av någon anledning ser jag det som världens störa hinder som är extremt jobbigt att ta sig förbi och därav skjuter man på det hela. Något annat man inte heller ser framemot just nu är att ta tag i litteraturläsandet, har idag hela 54 sidor att läsa, imorron kommer det vara 74. Om jag känner mig rätt kommer jag inte ens försöka läsa något förrän på lördag. Då man troligtvis kommer slänga en blick på boken, kanske ta tag i den och sedan komma på något annat att göra istället för att läsa den. Livet som student är roligt! Kom precis på att jag inte ens lyssnat på musik på över 48 timmar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback