Interkulturell psykologi

2011-01-25 @ 15:44:38

Jag ogillar väldigt starkt att ha en ny mascara samt vissa människor på tre (ingen genrealisering här inte).

 

Idag var det metodföreläsning som avslutades med att vi delade in oss i de grupperna som vi ska ha grupparbeten med. Som Sandra sa efter indelningen, så typiskt att vi ska få ta hand om de nya. Men hellre dem än de andra så att säga. Blev en tripp till Harrys böcker där vi inhandlade den första delkursens böcker. Helt sjukt hur man slösar bort på litteratur som man ändå knappt använder. På vägen hem hamnade man bredvid några småungar som högt pratade om att de senaste två veckorna hade de haft biologi varje NO-lektion och sedan diskuterade de hur snuskiga filmer de sett under dessa tider. Det var då musiken åkte på för min del.

 

Kom nyligen hem och slängde i mig lunchen, nu ska jag snart slänga in en tvätt och sedan påbörja dagens middag som jag står för idag. Efter det blir det litteraturläsning. Sandra och jag ska vara ambitiösa och seriösa denna kurs, så har hela 35 sidor att läsa ikapp idag för att hålla mig enligt schemat. Sedan blir det resten av maten som ska fixas. Senare ikväll är det handboll samt fotboll. En riktigt rolig kväll med andra ord. Blir en ordentlig vila efter det för imorron kommer man behöva krafter, kommer bli en shoppingrunda med Johanna.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback