I'm haunted

2011-01-14 @ 19:20:01

Härligt att nu när man kommit igång med träningen så angriper ett specifikt problem mig, ett problem som aldrig verkar sluta förfölja mig. Skavsår. Springer just nu runt med ett öppet sår på hälen, dock har man varit med om värre … mycket värre, så ska väl inte klaga. Ska nog dock försöka mig på att tvätta det snart.

 

Är så lycklig, nästa vecka är grupparbetet över. Nästa vecka är den sista dagen man ska spendera med en av gruppmedlemmarna. Man kommer bara inte slippa umgås med person, utan kommer slippa sen den eftersom det inte blir någon B-kurs. Fy farao vad skönt!

Men nu ska jag börja fixa med lite hemligheter.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback