I stort behov av energi och vila

2011-01-06 @ 23:33:10

Mina ben kommer vara döda imorron, det är allt jag säger. Som tur är så ställdes grupparbetet in . Så det blir en sovmorgon och dessutom en massa vila innan kvällen. Nu sitter man här och försöker trycka i sig den mat man fått tag på. Det går inte bra kan jag meddela för den intresserade. Ska nog traska upp och slänga allt samtidigt som man byter ut det mot mackor eller något sådant. Vet dock inte hur man ska ta sig upp eftersom benen höll på att kollapsa vid förra bestigningen.

 

Jag är faktiskt lite halvledsen över mitt och systrarna Ahvanders problem. Vi har länge velat börja med någon form av lagsport. Största intresset har legat hos Curlingen, men pga. för få spelare så är det inte möjligt. Visst skulle man kunna ta in hjälp från annat håll, men det är nog inte så lätt att ta sig in i en grupp med människor som är så tajta som vi är. Som Jonna sa, vi är ju extremt tajta, och kan ta emot både ris och ros från varandra, dessutom måste ju Cindy älska henne oavsett. Så det alternativet är mer eller mindre meningslöst.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback