Full rulle för hela slanten!

2011-01-24 @ 00:16:18

Ligger nu i min varma och sköna säng, värmekudden alstrar värme vilket får mig att älska den ännu mer. Idag har det flugit många bollar i luften, vilket varit skönt. Kom inte i säng förrän halv tre och John Blund kom på besök runt tre tiden. Det gjorde att man tog sovmorgon imorse, vaknade till vid men låg kvar och drog mig. Halvsov i en timme tills Johanna messade och sa att bussen gick 13:28 från kvarnbergsplan. Var bara att hoppa upp, duscha, tvätta håret och äta. Mötte upp resten av herrskapet på bussen. Iväg till Heron, valet hade redan gjorts och lotten hade fallit på Love and other drugs. En helt okej film, dock en aningen lång och ett något halv tårfyllt avslut. Nu i efterhand när jag brukar överanalysera filmer måste jag erkänna att budskapet så som jag fattade det var oerhört gulligt.

 

Kom hem 17:45 ungefär, då var det bara att laga mat och titta på handbollen. Tyvärr så kom jag aldrig riktigt in i varken den matchen eller gårdagens match, men vad ska man göra? Tycker det andra gruppspelet känns helt meningslöst, men det är ju bara min åsikt. Ganska så direkt efter matchen traskade man ut för att möta upp Cracky som skulle hit med syfte att spela Halo. Blev spel några timmar och sedan följde man med henne halvvägs hem till henne. Kom sedan hem och började ladda för sängen och nu är man här. Imorron börjar B-kursen som ska klaras av utan Eveline, vi får se hur det går. Skönt nog så inleds det hela med en sovmorgon, börjar inte förrän 11:00. Har några ärenden att uträtta imorron efter föreläsningen, bl.a. ska några inbjudningskort skickas iväg. Nu är det bara att invänta John Blund och hoppas på en härlig nattsömn.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback