Den 9 januari 2011 - en liten förvaring

2011-01-09 @ 22:40:34

Sitter just nu och planerar lite. Den smarta vet nog vad det handlar om, ni andra kan ställa er i skamvrån. Hoppas nu att det ska bli så som jag vill annars är den ansträngningen man gör just nu ganska så värdelös.

 

Har ännu inte hunnit packa väskorna, så lär inte dyka ner i sängen förrän runt tolvslaget ändå. Spelar ingen roll eftersom jag knappast kommer lyckas somna innan två, sov alldeles för länge idag. Vilket inte var planerat eftersom man börjar tidigt imorron, men vad ska man göra? Vissa konsekvenser får man helt enkelt leva med.

I bakgrunden rullar Eragon, Johanna sitter och tittar på den och fick äntligen en uppenbarelse om vem John Malkovich är. Jag säger bara grattis. Med lite tur kommer hon snart veta vem Misha Collins är. Men nu ska jag återgå till de roliga sakerna.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback