Cleansing wipes

2011-01-25 @ 20:11:03

När jag vakande upp imorse hade jag en riktig kassdag. Först och främst hade man ställt in klockan fel så den ringde alldeles för tidigt, sedan hade jag problem att välja kläder trots att jag hade en evighet på mig. Slutade med att jag grep tag i det första jag såg, vilket inte resulterade i något bra. Hade sedan en sådan dag så man inte ville bli sedd av någon utan bara vandra förbi allt och alla. Som tur var sprang man inte in i någon.

 

Men även sådana dagar kan vara bra ibland. När jag kom hem plockade man ur och i diskmaskinen, lagade lunch åt mamma, mormor och mig. Bakade sedan bröd till middag som man även lagade. Hann sedan med att tvätta och läsa hela 26 sidor i den nya boken. Nu har mer eller mindre precis klivit ur duschen och ska nu njuta av en sportkväll. Känner en viss harmoni i kroppen eftersom jag vet vad morgondagen har ett erbjuda. Något man verkligen ser fram emot.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback