"Bubblan ligger inte runt"

2011-01-14 @ 00:17:37

Medan Johanna blir våldtagen utanför sitt hus av hennes älskade pedofil gör jag mig iordning för sängen. Längtar verkligen efter att få dyka ner i den. Promenaden var inte lång, men ryggigt kall blev den när det började lida mot sitt slut.


Efter min intensiva pluggning som påbörjades efter en tid i skolan, lite ärrenande och en eller två timmars slappande var det bio som gällde. Johanna skulle äntligen få se sin älskade The Tourist. Måste säga att filmen var bra, har varit lite seg att inse de senaste gångerna man varit på bio. Men den var riktigt bra, utan att avslöja något måste jag meddela att jag älskade de små detaljerna. Efter filmen var slut hade vi precis missat bussen så fick hoppa på en annan som krävde en promenad från Huddinge centrum hem till Johanna. Inte gjorde de något eftersom den faktiskt var lite rolig. Roades nämligen av Johanna och hennes kärlek till vår följeslagare som gick några meter framför oss, nämligen pedofilen. Klockrenaste var när Johanna utbrister ”att hon skulle kunna ta honom” och sedan gjorde en inzoomning och ökade takten radikalt efter att jag påpekat hur avståndet mellan oss och han ökat. 


Men nog pratat för idag nu, ville egentligen skriva detta bara för jag vet att en viss fröken inte ville det. Godernatt för idag, imorron är det hårdkörning som gäller. Grupparbete, föreläsning, gym och plugg. Hur ska man orka med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback