Världens bästa födelsedags firande med världen bästa människor!

2011-02-13 @ 20:57:16

Är nyss hemkommen efter en riktig degardag med Jonna och Cindy. Torts att man kände allmänt ofräsch och ville inte överhuvudtaget ville bli sedd av någon så var det en av de mysigaste dagarna någonsin.  Den spenderades helt och hållet i soffan och av någon anledning flög bara tiden förbi.

 

Det var igår som man skulle fira lilla mig med vänner, kan inte beskriva dagen på något annat vis än LYCKAD! Har t.o.m. ett blåmärke var på mina knän som kan bevisa det. Skulle kunna prata om dagen i evigheter, men ska göra det kortfattat. Började med barnkalas, sedan middag, utgång och slutligen efterfest. Jag hade så sjukt kul och är så nöjd med det hela av en mängd olika faktorer. Skulle nog t.o.m. kunna påstå att det var den bästa födelsedags firningen någonsin för min del. Allra gladast är man nog över att Arsenal hatten överlevde trots sitt stora och farliga äventyr. Den ligger nu tryggt i Cindys jacka där den ska få vila ut ordentligt innan nästa äventyr. Nu blir det duschen för min del.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback