min favoritplats

2011-02-19 @ 01:57:49

Ibland så önskar jag att man kunde byta hjärna eller personlighet med någon. Att man kunde få slippa de karaktäristiska drag man har och få vara någon annan med andra unika egenskaper och vanor. Man brukar säga att diamonds are a girls best friend, jag skulle vilja säga att sängen är min bästa vän. Det är ett av de få ställena man kan känna sig riktigt trygg. Trygg från monster, trygg från bedömningar och andras blickar. Det enda den inte skydda emot är mardrömmar, men ingen är ju perfekt. Nej, sängen är bäst så enkelt är det.  

Nu ska man väl göra ett nytt desperat försök att somna. Har dock en känsla av att om två minuter kommer värmekudden vara för kall så man kommer tvingas springa upp och värma den igen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback