M5

2011-02-22 @ 16:47:17

Känner mig faktiskt trött och sliten i kroppen. Om det beror på gårdagens träningspass eller en hel dag i stan med Johanna kan jag svara på, troligen en form av kombination. Dagen var mysig, blev lunch på ett nyfunnet ställe som vi garanterat kommer gå tillbaka till. Till Johannas stora glädje så bjöd de även på lite humor.

 

Köpte endast nödvändiga saker, inget slösande alls. Vilket jag är otorligt stolt över. Ännu stoltare är jag över hur lätt och smidigt jag löse situationen då vi missade tunnelbanan. Ibland är man så sjukt bra så det finns inte. Nu ska man vila lite och möjligtvis läsa på lite innan dagens träning. Sliten kropp och tentaplugg är inget som hindrar mig från att träna på en tisdag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback