Kladdkakedagen

2011-02-10 @ 16:43:31

Idag var dagen då man skulle skämma bort sig själv med filmer och spel. Vad det gäller filmer så ha intresset svalnat en aning, brinner inte lika mycket för Disneyfilmerna men visst vill jag ha dem. Spelet fick men igår, men dock fungerar inte konsolen längre. Så istället åkte man direkt efter skolan hem till Emma och beställde en Londonresa. Nu är flyget bokat, så mellan torsdagen den 7 april och söndagen den 10e kommer alla i Sverige slippa mig. Blev sedan hembjuden till Johanna på lunch, snodde några bilder innan man blev tvungen att traska ut i snöstormen för att ta sig hem.

 

Nu väntar jag på min käre fader ska komma hem, i väntan ska man sortera bilderna som Johanna så snällt gav till mig. Imorron ska man återigen hänge i huddinge hoodsen. Ska då hem till Johanna med tårta för att boka hotell. Mysigt värre!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback