In the eye of the storm

2011-02-04 @ 10:35:50

Åh vad mysigt det är med snö! Iaf när man ligger nedbäddad i sin varma och sköna säng medan man tittar ut genom fönstret. Lär inte vara lika mysigt när man ska traska ut i stormen.
Ligger just nu som sagt i sängen och surar över gårdagen. Den nästsista filmen jag såg har verkligen naglat sig fast och nu är jag riktigt arg över slutet. Samtidigt som det var precis som jag vill att ett slut i en film ska vara, men just nu är jag sur ändå. 



Hahah, jag var bara tvungen!


Kom nu och tänka på vad jag och pappa diskuterade igår i bilen. Tänk vad coolt att befinna sig i stormens öga. Vilken rädsla och vilken upplevelse. Det skulle bara vara att börja röra sig åt ett håll och chansa på att det var rätt. Tycker faktiskt att snöoväder borde ha ögon.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback