Hell yeah, tenta imorron!

2011-02-24 @ 23:14:41

Nu ligger morgondagens kläder framme samt skyddsängeln jag fick av Johanna. Tror den varit med på varenda tenta och den har inte svikit mig ännu, så man kan ju inte ändra på ett vinnande koncept. Har några småsaker som ska läsas imorron innan tentan, men det har man ju gått om tid med. Tycker fortfarande det är helt cptid som vi har fått. Men en fredagseftermiddag slår ändå en lördagsförmiddag. Har man riktigt tur imorron så har paketet trillat in och man kan flirta med mamma så fort man hunnit hem, men endast om man har tur. Annars lär den lilla lappen bosätta sig temporärt i brevlådan på måndag.

 

Imorron blir det inget gym, men istället ska man leka med Johanna. Vad vi två hittar på får man allt se under morgondagen. Har man tur hinner man dessutom med ett Supernaturalmaraton efter tentan och innan mötet med Rapeface. Vad det gäller helgens bravader kan jag erkänna att jag just nu är innehavare till troligtvis det största förrådet av stearin världen någonsin skådat. Kommer bli en massa nya ljus om vi nu inte total sabbar det. Vilket inte skulle vara den mest chockerande saken som inträffat, om resultatet blir helt magnifikt skulle jag inte heller höja ögonbrynen. Men nu ska man väl börja ladda för sängen så man somnar någorlunda tidigt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback