He was 2 happy 2 soon

2011-02-03 @ 10:38:17

Hinna till skolan, vara där 40 minuter innan vi börjar ha seminarium och hinna hem innan Efter tio börjar känns ganska så delat. Skönt att ha den biten avklarad, men ganska så onödigt. Dessutom finns det ytterligare ett antal faktorer som gör denna dag mindre omtyckt. Snart kommer iaf mammsi hem, då ska vi iväg köpa några saker och sedan hämta ut paket på posten. Ska även troligen göra nästa beställning av kläder. För min del blir sedan film eller plugg, beroende på vilket jag orkar och känner för. Daniel var så snäll som kom förbi för någon dag sedan och lekte macho då han fixade filmen som inte funkade när jag vill se den för några dagar sedan.

 

Igår var det stan med Johanna. Hade verkligen ingen lust att prova kläder, anledningen till varför fick man idag. Istället blev det nödvändigt shopping, så är just nu en stolt ägare till två Arsenal glas och en mugg. Blev precis som vanligt bio också. Vi gick på The town som visades 15:00. Vi kanske var tio personer i biografen varav de yngsta människorna där inne förutom jag och Johanna var kanske 30 medan resten var pensionärer. Under tystnad undrade tydligen både jag och Johanna om vi lyckats gått till fel salong, men när filmen rullade igång så insåg vi att vi är tillräckligt smarta för att läsa av en biobiljett. Men nu ska jag traska upp och jaga efter mat, håller på att hungra ihjäl.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback