BLOGG INLÄGG!

2011-02-15 @ 13:40:02

Idag är det en sådan dag som det känns att man har hunnit med hur mycket som helst, och som att man har hela dagen på sig att hinna med ytterligare en massa andra saker. Har dock en känsla av att man kommer gå runt med den inställningen hela dagen och helt plötsligt är det dags för middag och sedan är man för trött. Just nu väntar jag på att mormor ska komma över på en liten fika och sedan ska man försöka ta tag i saker och ting.

 

Har nyligen hittat en referens till min del av grupparbetet, eller rättare sagt jag utnämnde den källan som min referens. Den stämde bara in delvis, men är man desperat så är man.  Har även försökt tagit reda på varför mina kinder beter sig så som de gör, dock utan något resultat. Verkar som det är ett mysterium som man inte kommer få svar på, vilket irriterar mig. Vad som irriterar mig ännu mer är att mina favoritmjukisar fortfarande är spårlöst försvunna. Fattar inte vart de tagit vägen, sist jag såg dem var när jag bytte om från dem till lite festligare kläder i lördags och sedan dess har de varit ute på vift i huset utan översyn av någon vuxen.

Nu hörde jag mormors trevliga stämma från övervåningen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback