Cindy är bäst!

2011-08-04 @ 16:20:33



Just nu är jag lycklig, riktigt lycklig. Lyssnar för första gången på en hel vecka på min musik. För övrigt är jag trött och sliten, riktigt trött. Förutom att sova är det enda jag gjort idag legat i soffan och tittat på ren skit som gått på tv. En vecka i Turkiet med Cindy tar verkligen på krafterna. Jag tänker inte ge någon detaljerad återberättelse på vad som skedde och upplevdes. Jag säger såhär, de som känner mig kommer få höra saker, varesig de vill inte. Resten får helt enkelt skylla sig själva. Däremot tänker jag säger detta: Vi hade så stört löjligt roligt, finner seriöst inte ord för att beskriva hur rolig hela veckan var. Ett minne för livet, indeed. Utan att överdriva det minsta. Antar att bilder kommer ploppa upp lite vart som helst. Börjar med att bjuda på en som föreställer min resekamrat under en av de roligaste kvällarna. Dessutom kan jag erkänna att det första jag gjorde när jag kom hem var att svepa i mig mjölk. Att leva en vecka utan den drycken var faktiskt en aningen plågsamt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback