”Dumma moppe!”

2011-04-26 @ 22:06:05
Does it even matter to you to see what I can see?
I’m crawling on the floor to reach you, I’m a wreck you see.

Kom precis hem från en promenad med Cracky. Till hennes stora besvikelse blev det ingen farvälkyss eftersom jag just nu brottas med mig förkylning. Var dock riktigt mysig att komma ut och röra lite på sig och som vanligt fanns det en mängd saker att prata om. Fick bl.a. höra en riktigt rolig och pinsam grej om en viss person som fortfarande får en att skratta. Dessutom bestämd vi vad som ska göras på valborg, iaf under dagen. Vilket i mina öron låter super mysigt!

 

Jag har varken motivation eller orken att försöka just nu. Det känns bara alldeles för jobbigt. Dock känns det som att det är just det beslutet som får det hela att passera utan en ärlig chans.
//Jenny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback