Tänk hur bra man känner sig själv

2011-04-24 @ 13:56:01

I think you're gonna leave me,
give me something to believe in if I'm gonna try.
I'm sick and tired of breathing
when there's something so deceiving in you eyes tonight.

 

Då var söndagen här och trots att man förberett sig på detta så känner jag mig ändå sjukt nere just nu. Nu gäller det bara att man för en gångs skull håller det löftet man gav sig själv.


Trots den dunkande huvudvärken man kände imorse när man vaknade så pallrade man sig ut på altanen för att genomföra årets allra första solning. Fick sedan genomlida några timmar med den underbart härliga huvudvärken innan den äntligen började släppa en aningen. Nu känner man sig redo för allt dagen kan ha att erbjuda, så länge det inte handlar om en poängförlust för Arsenals del dvs.

 

Just nu längtar jag till morgondagen, av en mängd olika anledningar. Men den allra största är nog den mysiga picknicken man ska ha med lilla Johanna. Kanske även tvingar Danne att sparka boll med mig om man har tid för det.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback