London, here we come!

2011-04-07 @ 12:55:36

Nu har man varit så duktig så allt är nedpackat. Jag har damsugit rummet och bäddat om sängen, så när man kommer hem på söndag ska man känna sig välkommen och njuta av den mysiga, trygga tillvaron. När man har tröttnat på att ligga med Emma i London så väntar Mimmi här hemma. Det enda som nu återstå är att leta upp kläderna man ska ha på sig, som ligger fint ihopvikta på bordet, och sedan bära upp alla väskor. Det är risk för storm, så hoppas att alla håller tummarna för att planet kommer lyfta i tid, annars lär det bli en lång helg.

 

 

Ha så bra alla människor här hemma, så hör ni av mig på måndag igen. Bjuder nu på den låt som jag hoppas ska fylla tomrummet efter mig. Lovar att den kommer spleas mycket i London, varesig mitt sällskap vill eller inte.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback