Jag är faktiskt glad

2011-04-29 @ 00:05:29

Weird, det är jävligt weird just nu. Men i nuläget väljer jag det före stämningen som var innan, alla gånger. Är annars just nu överlycklig. Förkylningen börjar äntligen släppa i den takt som jag var inställd på och lördagen börjar se ljusare och ljusare ut. Blir ytterligare en hemma dag imorron dock, för säkerhetsskull. Dessutom fick man sommarjobb för bara några timmar sedan, vilket jag fortfarande har ett lyckorus efter. Ska bli så skönt att få in lite cash, men även att ha en sysselsättning de första veckorna av sommaren. Annars lallar man bara runt här hemma, ensam medan alla andra har ett liv och arbete.

 

Just nu sitter man sjuk framför minidatorn och tittar på en dokumentär om tvillingarna som delar hjärna. Samtidigt försöker man hjälpa Cracky över msn med något som man själv gick igenom under andra året på gymnasiet, vilket känns som en evighet sedan. Aja, man får väl vara glad om man kan hjälpa till lite grann iaf.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback