"It's some kind of cake"

2011-04-17 @ 22:30:20

Kom ganska så nyligen hem från en lång och mysig promenad med Cindy. Helt sjukt att vi bor i ett sådant fint och mysigt område som vi bor i, och att man uppskattar det alldeles för sällan. På vägen hem insåg jag en sak, jag och min magsäck verkar inte komma överens nuförtiden. Har börjat bli hungrig vid alla möjliga konstiga tider. Det är nästan som man börjar undra ifall man är gravid eftersom man verkar behöva äta för två nu, eller så har min ämnesomsättning vaknat till liv igen.

 

Är sjukt trött just, så kommer förhoppningsvis sova riktigt gott inatt. Ska nu se klart ett Family guy avsnitt och sedan blir det duschen. Efter det blir det en liten utdragen uppladdning inför sängen.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback