I can't get next to you!

2011-04-15 @ 11:01:13

Med tanke på hur jag äter min frukost och verkligen myser av de små detaljerna så skulle man faktiskt kunna tro att det bor en liten huligan inom mig. Nu vill man ha ett litet vitrinskåp i rummet som man kan ställa in alla mina fina glas och muggar. Dels för att mamma då inte skulle kunna klaga på dem, men framförallt för det skulle inte vara lika jobbigt varje gång man får lust att ta ett språng för att beskåda dem.

 

Jag är så lycklig. Idag ska man shoppa! Var en evighet sedan man gjorde det, har inte satt min fot i en klädaffär sedan i söndags. Hur har man egentligen stått ut? Skyller den abstinensen på att man innan London gick på strejk i flera veckor. Om en timme ungefär ska man börja traska ut mot bussen för att sedan möta upp lilla Johanna på centralen. Hade världens dilemma tidigare idag angående om man skulle ta med sig jacka eller inte. Sidan för jacka vann till slut. Har hellre med mig den och ångrar mig sedan än tvärtom. I värsta fall får man köra Londonstyle, köpa något och sedan stoppa ner jackan i påsen.

 

Ikväll känner man inte direkt för att göra något stoslaget. Kanske blir gym, beroende på hur länge man vistas i stan. Ska nog sen ägna hela kvällen åt DW, om det 6an eller 7an återstå att se.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback