Home, sweet home!

2011-04-11 @ 12:18:12

Hemma från en helt jävla fucking underbar weekend med Johanna och Emma. Skulle kunna sitta och analysera och återberätta hela helgen i flera timmar, men det känns ganska så meningslöst och helt ointressant. Kan berätta att hela resan var helt perfekt och felfri fram tills hemresan, då i stort sett allt förutom borttappad väska eller terroristdåd inte inträffade. Förstå chocken när man varit inställd på att ett vist klockslag ska man vara hemma och krya ner i sin nybäddade säng för att istället spendera hela tolv timmar på en flygplats för att slutligen komma hem 18 timmar senare än beräknat. Nej, nu är jag så trött så jag kan inte förlita mig på min kropp och dess sinne. Sömnen man fått för de senaste 29 timmarna, vilket är max 30 minuter, räcker inte speciellt långt.

 

Mer prat och bilder kommer utan tvekan dyka upp senare, på alla möjliga ställen man kan tänka sig. Nu ska man njuta av musik och tjuvspela lite DW7 innan man fortsätter med uppackningen. Beslöt mig nyss för att sova får man inte göra förrän tidigast klockan åttas idag, och då ska man minsann sova.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback