Finner inga ord för ilskan

2011-04-17 @ 19:14:19

Bland det mäktigaste som finns är att bevittna en fullsatt fotbollsstadium hålla en tyst minut.

 

De första 7 minuterna av tilläggstiden kändes som en evighet, men visselpipan tjöt och domaren pekade på straffpunkten stannade allt. Jag var övertygad om att RvP skulle skjuta över. Men han satte den. Överväldigades av lyckan och lättnaden så det enda jag kunde göra var att luta mig tillbaka i stolen och ta flera rejäla djupa andetag.  När Liverpool sedan fick sin frispark utan att förvalta den bättre så trodde man allt var över. Vad som hände sedan är något som jag fortfarande försöker förstå. Minuten efter slutsignalen klättrade man upp för trappan med vad som måste ha varit argsinta steg eftersom både mamma och pappa flydde in i vardagsrummet. Jag är verkligen så arg just nu så jag har lust att slå sönder något.

 

Dagens fråga är följande: Vad har hänt med Fabbe och hans skägg?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback