Att vara sjuk är underbart!

2011-04-27 @ 17:35:36

Skolan idag var ju verkligen … underbar. När man skulle bege sig mot Södertörn kunde jag inte för mitt liv förstå varför jag ens gått upp imorse, så borta kände jag mig. Fick lida igenom en tre timmars lång föreläsning och sedan ett grupparbete som aldrig verkade ta slut. Folk kan vara löjligt omständiga. När man sedan kom hem fick man sig en chock. Känslan jag hade var tydligen en spegelbild av hur jag dessutom såg ut idag, halvdöd. Kändes verkligen underbart att man sprungit runt hela dagen och sett ut som en halvdöd heroinist, trots att man var sminkad. Imorron blir det att stanna hemma, skiter i att man missar två föreläsningar och ett powerpoint görande. Jag är sjuk! Dessutom hotar Cindy med att jag inte kommer få grilla på valborg om jag inte är frisk.

 

 

Sedan hemkomsten har man bott i soffan medan man bl.a. tittat på Beck. Har nu varit ifrån soffan i högst 7 minuter och saknar den redan. Så ska nog samla kraft att klättra upp för trappan och krypa ner under täcket igen.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback