ACE

2011-04-14 @ 15:26:18

Känns faktiskt som man fick den sista sömnen man behövde för att återhämta sig inatt. Dock lyckades men försova sig, ytterligare en gång denna vecka. Men man kom i tid till seminariet, som för övrigt inte var särskilt jobbigt. Vi fick sluta tidigare så hann med en tidigare buss vilket gjorde dagen ännu bättre. Var hur mysigt som helst att traska hem och hade gärna haft dubbelt så långt till busshållplatsen. Kom hem och slängde i mig lite lunch innan man åkte iväg och handlade med mor och en handikappad mormor. Plockade självfallet ner en massa saker i vagnen åt mig, vilket är de priset folk får betala när jag ska med. Förutom att leka assistent åt mormor tittade man på alla otroligt gulliga småbarn.  Fick en ordentlig connection med en liten kille i sin barnstol som var smaskade på en penna. Blev t.o.m. erbjuden ett litet provsmak, men tackade nej.

 

Är just nu riktigt besviken över mig och mina naglar. Måste nu börja om nästan från början. Så sitter just nu och målar dem med en av de nya färgerna jag köpte tidigare idag, samtidigt tittar man på det senaste Big bang theory avsnittet. Imorron börjar Supernatural igen. VILKEN LYCKA! Tomrummet efter bröderna Winchester har varit stort, men nu är den mörka tiden förbi.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback