WH

2010-09-15 @ 14:32:11

Seminarium klcokan 8:00, kan det bli bättre? Blev starten på ett grupparbete som ska pågå i några veckor framöver. Vilket känns gasnka så bra. Ser verkligen framemot slutet på denna arbetsvecka. Imorron är man ledig, har några små saker som ska läsas men ska försöka bli klar med det mesta senare ikväll. Kurslitteraturen ska inte läsas något mer förrän mr. Högman lagt ut sidanvisningar. Och på fredag är det föreläsning, sedan ska man leka med favroit Johanna. Ska tvinga in henne i stan och göra mitt livsköp! Har nu betsämt mig, på fredag ska jag spendera hela 600 kr på ren lycka! Tittar nu på White Collar. Kom gasnak nyligen hem efter en liten snabb runda av shopping med mamma, blev mest småsaker. Kom bl.a. hem med ett par leggings som känns som ett par underbart mysiga mjukisbyxor. Skulle egentligen vilja ta på mig dem på direkten, men ska spara dem till en riktig kylig dag.

//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback