Fear is a luxury

2010-09-30 @ 13:45:54
"People wish to learn to swim and at the same time to keep one foot on the ground"

Jaha, då var den allra första tentan avklarad. Sitter nu här hemma med värk i hela kroppen, vilket troligen beror på att jag släpade runt på en onödigt tung väska idag eller att jag sovit alldeles för lite. Vaknade upp imorse illamående, vilket betyder att min gyllene gräns när det gäller sömn korsats. Ska om någon timme eller så traska ut till bussen för att möta upp Johanna. Har lyckats tvinga in henne till våran favorit bokaffär, ska ge mig en belöning för att jag var så duktig idag. Satt i mer än 2½ med den där tentan, vilket för mig är revolutionerande. Är annars den som är klar med prov innan man ens suttit kvar i en fjärdedel av den tiden man har på sig. 


Nu har pappa åkt iväg och jag tagit reda på dagens inköpslista. Har en känsla av att Johanna kommer mobba sönder mig, men mitt argument håller fortfarande så hon har inget att komma med. Ringde till mormor nyss för att underrätta henne om läget. Så söt som hon är erbjöd sig att skjutsa mig senare, så slipper bussen. Woho!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback