världen slutar aldrig chocka en

2010-09-22 @ 16:44:01
Något jag verkligen inte förstår är folk som skriver till andra över internet och frågar ifall de vill ha en moneyslave eller något liknande. Om någon nappar på det erbjudandet så är det ju bara sorgligt. Visserligen går det argumentera det fram och tillbaka. Men seriöst, vem säger ja till något sådant? Anatar att jag lyckats snubbla in på mitt stora forskningsprojekt när jag blivit färdigutbildad. Har redan fått lite information att börja tugga på.

Hade sådan stört tur idag när vi samlades för att skriva grupparbetet. På något vis, fråga mig inte hur, utan att jag ens sa så mycket lyckades hela arbetet utformas utefter det jag läst och skrivit om. Det kallar jag skills. Dock måste jag skriva om en hel del, men vet i stort sett vad som ska skrivas. Har en huvudvärk som vägrar att gå bort, misstänker att det gäller för lite intag av energi. Men man kan ju aldrig vara säker. Mamma är ju sjuk samt några av medlemmarna i gruppen.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback