UT MED KÄLLSTÖRM, IN MED WERNBLOOM!

2010-09-03 @ 17:13:29
Fick precis höra den glada nyheten att Källström är petad och att Werbloom ska få starta. LYCKA!
Denna dag var verkligen ingen lyckosam dag för mig. Började med vädret rörde till det en hel del för mig när det gällde klädval, efter att ändrat mig felra gånger så slutade det med att jag tog det som jag bestämde mig för igår kväll. Man ska alltid hålla sig fast med orginaltanken! När man kommit halvvägs ut till bussen kom jag på att jag glömt min lilla matsäck som jag så duktigt gjorde iordning igår. Ett kort telefonsamtal till pappa, allt var löst och man vände på kalcken för att skynda sig hem. Föreläsningen idag prydes av sådana saker inom psykologin som jag inte finner något intresse i. Att veta hur kroppens nervsystem fungerar och agerar är inte riktigt min grej. Slogs då av chocken att jag faktiskt lyckats sitta ensam i en och samma sal i mer än två timmar utan att säga ett ljud. Hur lyckas jag med det egentligen?


När föreläsningen var slut packade jag ihop allt i väskan, sprang till receptionen och hämtade ut passerkoret. Ringde sedan pappa och berättade att man skulle ta en tur in till stan. Har tagit riktigt stora steg framåt den senaste tiden, för något år sedan skulle det aldrig falla mig in att åka in till stan själv. Hatade verkligen stan, alla människor och trängseln, vilket jag fortfarande har problem med idag. Men har lärt mig att hantera sånt nu. När man kom in i stan fick jag reda på att både tröjan och linnet som jag såg i flera uppsättningar utav igår som jag tänkte köpa idag inte längre fanns kvar. Insåg även någon minut senare att jag lyckats med troligtvis det klantigaste jag någonsin gjort. För att göra historen kort så hade en halv pagoflaska tömts på dess innehåll i min väska. Fick oerhört bråttom hem för att inleda räddningarbetet, förhoppningsvis så lyckades man rädda allt. Men några liv är ännu i ganska så kritiskt tillstånd. Vad som ska ske under resten av dagen är ännu inte helt planerat. Ska bli något med Cracky, men vad som hittas på får man allt se.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback