Synapsen

2010-09-08 @ 20:53:18

Sitter just nu och tittar på Idol. Har äntligen kommit igång med översättningen. Har hunnit emd en hel del idag, men tyvärr så finns det ytterligare en miljon till sidor som ska läsas igenom. Är som tur ledig imorron så då blir det att plugga. Inte mycket kvar av Idol nu, emn efter det så kommer några andra roliga program som ska lyckas hålla humöret och orken uppe. Så föhoppningsvis kommer jag sitta med min älskade kurslitteratur fram till klockan elva. Idag var det allra första seminariet, inte alls så farligt. Dessutom fick man arbeta tillsammans med en trevlig göteborgare. Fick även se och hålla i en riktig människohjärna. Det är inte alla som kan skryta om det. Måste erkänna att den var mycket mindre än vad jag hade tänkt mig. Nej, nu ska jag göra ett ryck med psykologin. Ska kämpa med den till ögonen ploppar ut, sedan sov riktigt länge. Äntligen ska man få sova ut!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback