sömn? ja tack!

2010-09-29 @ 20:50:05

The goal of all life is death

Idag har mina 2981 ord utspridda på 13 sidor varit min handbok och bibel. Har sprungit med den överallt. Trots det så känner jag att jag inte alls kan saker och ting så väl som jag skulle vilja, så man får väl hoppas på det bästa imorron på tentan. Lovade mig själv tidigare idag att jag inte skulle stressa upp mig inför den, så det enda jag är lite orolig över nu är att jag inte ska hitta till skrivsalen. Har ingen aning om vart den ligger. Så det blir en överdrivet tidig morgon imorron så man verkligen hinner dit i tid. Folk i min närhet var nästan blivit galna på mig de senaste dagarna. har varit så inkörd på psykologin så en hel del begrepp har ploppat upp här och vart, vilket inte varit uppskattat.


Pappa kom precis hem från firande hos morfar som varken jag eller mammi kunde delta i. Han kom hem hälsningar, en av dem fick mig att inse att jag ska flå min lilla kusin levande.  Usch för den där lilla skitungen, han har inget vett alls innanför pannbenet. Nu blir det duschen och sedan lite skumläsning. OM en timme ungefär ska man krypa ner i sängen och säga god natt för idag. Det ser jag framemot!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback