see you there?

2010-09-23 @ 20:30:34
Ska väl inte gå in på vad jag ansåg om dagens grupparbete och allt som skedde under den tiden. Allt jag kan säga är att jag idag, på min lediga dag, var i skolan från 12:45 till 18:40. Inte okej. På vägen till skolan filosoferade jag mig långt iväg, längre än vad jag brukar. Slutade med att jag på en väldigt bra lösning på saker och ting. Ska nog följa Lennarts råd, nu ska jag bara leta upp en smal hängbro högt upp i blå och vänta där tills någon kommer traskandes.

Av någon anledning kändes vägen hem oändlig, om det berode på busschaffören eller något annat vet jag inte. När jag kom så var jag hur som helst vrålhungrig. Hade inte ätit sedan elva tiden och efter det bara fått i mig en pago och lite fruktkött. Så när jag kom hem slog jag på med en hejdundrande trerätters middag. Som middags underhållning satt man med famlijen och tittade på Halv åtta hos mig, det var bara jag som fann det roligt att jag åt samtidigt. Tittar på idol nu, har egentligen ett helt kapitel som ska läsas igenom imorron innan seminariet. Men har ingen ork eller lust med det. Får ta den smällen imorron och i helgen. Sedan är det bara plugg, plugg och plugg som gäller till tentan nästa vecka. Ser verkligen inte framemot det. Men man får väl hoppas på det bästa.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback