psycINFO

2010-09-06 @ 15:59:35
När jag vandrar den enkla vägen hem så brukar jag fyllas av lycka. Finns nämligen två begravningsplaster för ormar. Men idag kunde jag tyvärr inte känna den lycka. Eftersom jag bara några hundra meter innan den första begravningsplatsen finns syn på en livs levande orm. Hade på något orförklarigt vis övertalat mig själv att de inte vistas här ute, iaf inte utan att gå samma öde som de andra två.
Dagens föreläsning sköts fram idag, vilket betyder att man skulle ha haft mer tid att plugga. Tror ni att jag ängade tiden åt sånt? Svaret är nej. Åkte hem, lagade mat, bakade, sorteradetvätt, slängde in två tvättar, bakade, plockade ur och in diskmaskinen och diskade. Så känner mig just nu som en riktigt hemamfru. Ska nu ta tag i psykologin, får se hur det går. Är ganska så trött, kanske skulle ha hängt med Rohie och gymmat ändå? Hade väl varit vettigare än att sitta här och glo. Nej, dags att rycka sig i kragen och ta tag i saken.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback