Pinsamt vad man kan missa ibland

2010-09-28 @ 15:54:54
"In trouble to be troubled, is to have your trouble doubled"

Igår stod en av mina favoritfilmer för underhållningen, De tre musketörerna. En oslagbar klassiker som aldrig kommer förlora mig som fantatiker. Fick då en uppenbarelse, två frågor som stört mig under en längre tid utan att någon som helt koppling för min del besvarades äntligen.
Blev igår påmind om att jag under en längre tid stört mig på hon som spelar Queen Anne, har känt igen henne utan att kunna placera vartifrån. Efter att ha stört på den lilla detaljen halva filmen blev jag tvungen att kolla upp detta. Har även sedan första avsnittet av Burn notice stört mig så in i pipan på Fiona. Har känt igen henne så väl utan att kunnat placera henne, vilket drivit mig till vansinne, har inte heller tyckt att fröken Anwar passat i den rollen. Så kan meddela att jag fick en chock när jag igår fick redan på att båda rollerna spelas utav Gabrielle Anwar. Lite pinsamt att den kopplingen inte gjorts tidigare, dock förklarade det mina åsikter angående Fiona.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback