One Piece

2010-09-06 @ 21:05:51
Har nu ganska precis laddat om efter en dusch. Innan det genomfördes gled jag runt i Jonnas present från Turkiet och tittade på The biggest loser Sverige. Måste påpeka att jag tycker det är ganska komiskt hur vi i lördags stod och diskuterade hur vi alla ville ha overaller och dagen efter är det precis vad man får av Jonna. Visserligen var det inte riktigt en overall för mjukismode vi pratade om, men en overall är alltid en overall. Kan meddela att den var riktigt nice att tralla runt i, men sjukt varmt. Så den får nog ligga på hyllan tills det riktigta Sverige vädret kommer och man ska försöka överleva den första vinterna på bottenvåningen. Kan tänka mig att den kommer bli perfekt då!

Väntar nu på att Elfte timmen ska börja med mina absoluta svenska favorit tv-profiler, om man inte räknar med Wikegård. Finns inga som slår Settman eller Soran när det kommer till underhållning. Hoppas på en riktig flipp!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback