NYA TAG!

2010-09-21 @ 13:59:42
Tycker att debatten kring SD och deras välkommande in i riksdagen varit så överdriven så det finns inte. Men nu ska jag inte gå in i den diskussionen, mina åsikter ska jag hålla mig för själv och möjligtvis dela med mig till de närmsate. För vad man än säger i denna hetta som nu uppstått så döms man fel, oavsett vilken sida man tar. Läste dock en debattartikel alldeles nyss som jag ansåg vara oerhört vettig. Den var skirven av ingen annan än självaste Soran Ismail. En av de som arbetat emot SD enda från början, men trots det har en väldigt objektiv syn på årets val.

Apropå Soran, upptäckte nyss något som gav ett riktigt glädjerus. Han ska tydligen ha ett uppträdande på Södertörn högskola den 1 oktober och jag måste bara gå! Är så lycklig och samtiidgt orolig för att det inte sk abli något så jag inte kan tänka ordentligt. Måste, måste, måste verkligen gå! Är galet arg på både Karin och Johanna för att de inte besvarat mina sms jag skickade till dem. det var ju en hel minut sedan de skickades! Varför ska jag ha såna sega vänner?
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback