No, not a bunch of Thursdays in a row

2010-09-02 @ 20:11:51

Skulle egentligen ha pluggat idag, men när Johanna messade imorse och frågade om man ville göra något kunde man inte säga nej. Det hela slutade med att vi mötte upp Emma i stan för att hjälpa henne att leta efter jacka. Efter en trevlig lunch så började jakten som inte varade så länge. Var riktigt stolt över mig själv när jag åkte hem utan några påsar och pengar på kortet. Kom hem och berättade den hemska nyheten att mina skor gått sönder. Gullig som pappa var så erbjöd han att åka med mig till farsta för att leta efter ett par nya. Hittade inga, men kom hem med andra saker. När man väl satt hemma och åt middag en liten stund senare berättade jag glatt hur jag lyckats åka till stan och Farsta, komma hem med saker utan att spendera mer än 70 kronor på mat. Det är bra att ha med sig pappa ibland. Har nu försökt plugga lite grann, men greps av världens ångest. Fattar inte hur jag ska kunna plugga in allt och dessutom på engelska! Nej, usch blir en riktig akttiv Jenny imorron på föreläsningen och sedan ytterligare ett försök när man kommer hem.

 

Nu är det valutfrågning som gäller. Har fortfarande inte den blekaste aning om vad man ska rösta. Verkar dock att universum förösker få mig att rösta på moderaterna. Ska försöka få mig på lite gladare tankar nu. Imorron är det fredag och det vet vi alla vad det betyder!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback