Neil is back!

2010-09-13 @ 21:32:19

Det blev spaghetti och köttfärssås till midda tillagad av mig. Riktigt gott om man får säga det själv. Åkte sedan med mor och far och handlade mat. Blev en hel del inköp för min del också, men som jag sa till pappi. Om jag ska med så är det den smällen de får ta. När man sedan kom hem igen har det blivit en hel del tv och serie tittande. har precis börjat med andra säsongen av White collar. Inte hunnit så jätte långt ännu, var dessutom tvungen att se om sista avsnittet på första säsongen eftersom jag hade glömt det mesta. Under tiden Caffrey och Burke busar runt i Manhattan med Mozzie som sidekicke renskiver jag min översättning i psykologin. Om man får säga det själv så kan jag skriva riktigt fint om jag har orken. Ser verkligen framemot att plugga in allt till tentan. usch, usch. Men nu ska man återgå till USA.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback